Thursday 7 November 2013

Merdeka!!

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh...

Ahlan wa sahlan sahabat sekalian.. Pertama sekali ana ingin mengucapkan selamat datang ke blog ana yang tak seberapa nih.. sahabat sekalian macam mana, sihat? ana alhamdulillah sihat.
Ana macam biasa hanya bercerita mengenai kisah hidup ana sahaja tetapi tidak terlampau details yee..

ok! mari kita teruskan pada tajuk cerita kita tadi iaitu 'Merdeka'.. ye, memang negara kita sudah merdeka.. tetapi ini merdeka lain.. maksud merdeka ana ini ialah dah habis ataupun lepas dari exam .. Peperiksaan kali ni memang mencabar sikit sebab yang banyak mencabarnya dekat subject sejarah, paper 2 soalan struktur. Soalan struktur sejarah kali ni masyaAllah sangat lah susah!.. Pening dibuatnya, ditambah lagi dengan sakit kepala yang amat.. nasib pada hari peperiksaan sejarah 2 tu ayah ana mau hantar ke sekolah, kalau tak memang kena kayuh basikal la waktu sakit-sakit kepala nih..
Dan Alhamdulillah exam last year dah habis.. Syukur Syukur ^_^

Hari ni sahabat ana dari kelas yang lain menghadapi peperiksaan iaitu matematik tambahan kertas 2 dan esok Jumaat 8/11/2013 bersamaan 4 Muhrram 1435 Hijrah, mereka akan menduduki peperiksaan mata pelajaran Prinsip akaun kertas 2, Ict dan Kimia kertas 3.. Selamat menduduki peperiksaan ya sahabat ana sekalian dan semoga dipermudahkan oleh Allah SWT.. Amin.. Bittaufiq wan najah :)

No comments:

Post a Comment